Opgelet: Maandag 15 augustus is een Belgische feestdag. Hierdoor is het mogelijk dat je bestelling een dagje later wordt bezorgd. Sluiten
Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Alles over bezorging

Is bezorging altijd gratis?
Kort gezegd: Ja! Standaard bezorgen we je pakje(s) hélémaal gratis tot bij jou, ongeacht het bedrag of de omvang van je bestelling. Daarnaast bieden we, afhankelijk van wat je precies bestelt, wel nog enkele extra verzendopties aan. Deze opties kan je terugvinden wanneer je jouw bestelling plaatst.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wil je iets bestellen op onze webshop, dan kan je de bezorgtermijn steeds terugvinden op de artikelpagina zelf. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, doen we er dan ook alles aan om jouw pakketje tijdig bij jou te bezorgen. Bestel je meerdere artikelen met verschillende bezorgtermijnen? Dan kan je bij het afrekenen kiezen of je je bestelling in één keer wenst te ontvangen of elk artikel afzonderlijk.

Bezorgen jullie tijdens het weekend en/of op feestdagen?
Pakketjes worden alle werkdagen in de week bezorgd, maar ook op zaterdag zijn we hard aan 't werk om jouw pakketje tot bij jou te krijgen. Hou er wel rekening mee dat op zon- & feestdagen in de meeste gevallen géén pakketjes bezorgd worden - in dat geval schuift de bezorgtermijn een dagje op.

Kan ik een specifieke bezorgdatum kiezen?
Over het algemeen bezorgen we jouw artikelen zo snel mogelijk - bij specifieke artikelen kan je na verzending van jouw pakketje echter de bezorgdatum zelf nog wijzigen, via de Track & Trace die je van onze bezorgdienst hebt ontvangen.

Kan ik mijn pakketje ook tijdens de kantooruren laten bezorgen?
Standaard bezorgen we je bestelling van maandag tot en met zaterdag, tussen 08.00 & 22.00 uur. Bij specifieke artikelen kan je in het winkelmandje echter kiezen voor bezorging tijdens kantooruren, wat betekent dat we je pakketje van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 & 17.00 uur bezorgen (+ €3.99)

Wat met de bezorging van mijn pakketje als ik niet thuis ben?
Ben je niet thuis wanneer de bezorger langskomt, hoef je je geen zorgen te maken. Controleer even of je geen briefje hebt ontvangen, of raadpleeg de Track & Trace pagina die je eerder hebt ontvangen via e-mail, daarin staan steeds de volgende stappen. Zo kan het zijn dat de bezorger de volgende dag opnieuw langskomt of kan je jouw pakketje ophalen in een afhaalpunt.

Kan ik de bezorging van mijn pakketje volgen?
Zodra jouw pakketje is aangemeld bij onze bezorger, ontvang je van ons of de bezorgdienst een Track & Trace, waarmee je de bezorging van jouw pakketje kan volgen. Heb je toch geen Track & Trace ontvangen, kan je steeds de bezorgtermijn van je artikel aanvragen via ons contactformulier.

Nemen jullie mijn oude apparaat ook terug mee?
Bestel je een groot huishoudtoestel, dan voorzien we steeds de mogelijkheid om jouw oude apparaat mee te nemen voor recyclage. In dat geval vragen we je wel om rekening te houden met enkele aandachtspuntjes: 

• Het apparaat is reeds ontkoppeld van aan- & afvoer
• Het apparaat is uitgebouwd & staat vrij van andere apparaten
• Controleer dat er geen water in het apparaat meer aanwezig is
• Controleer dat het apparaat leeg & ontdooid is
• Zorg er dan voor dat het oude apparaat klaar staat aan de inkom/drempel voor ophaling

Mocht de koerier je oude toestel per uitzondering toch niet kunnen meenemen, wegens bijvoorbeeld een te kleine laadruimte of plaatsgebrek in het voertuig, dan kan je ons steeds een berichtje sturen & komen wij dit alsnog ophalen op een nieuwe datum.

Met welke bezorgpartners werken jullie?
Omdat we artikelen in alle maten & soorten aanbieden, maken we gebruik van verschillende bezorgdiensten. Voornamelijk werken we met bpost & Dynalogic, maar ook met GLS, DPD, PostNL & MyHomeDelivery versturen we af en toe pakketjes. Wil je weten welke bezorgpartner met jouw pakketje langskomt? Raadpleeg dan de verzendbevestiging die je per e-mail ontvangt, of neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
In de meeste gevallen kan je er ook voor kiezen om jouw bestelling op te halen in één van onze winkels. Echter is dit wel afhankelijk van bestelling tot bestelling, want niet elk artikel is immers geschikt voor afhaling. Om te kijken of je jouw bestelling kan ophalen in één van onze winkels, kan je het artikel toevoegen in je winkelmandje & voor de optie "Ik kom mijn product(en) afhalen" kiezen.

Transportvergoeding voor bezorging buiten servicegebied
Standaard bezorgen we énkel binnen België, Nederland & Luxemburg. Kies je ervoor om een artikel toch te laten bezorgen buiten het standaard servicegebied, kan het zijn dat er éxtra verzendkosten worden aangerekend. In dat geval nemen we steeds contact met je op, zodat je altijd op de hoogte bent van het uiteindelijke totaalbedrag.