Cyber Monday! Geniet énkel vandaag nog van onze Black Friday kortingen op al je favoriete elektronica! Bekijk alle aanbiedingen Sluiten
Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Alles over herstellingen

Is jouw artikel defect of doet-ie het niet helemaal zoals het hoort? Dan kan je steeds een herstelling aanvragen via ons online formulier of via je besteloverzicht.

Herstelling aanvragen

Zodra we jouw aanvraag hebben ontvangen, gaan we meteen mee aan de slag. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op om te kijken naar een gepaste oplossing – zo kan het zijn dat we je vragen om het artikel naar ons op te sturen of laten we een technicus ter plaatste langskomen.

Leuk om te weten: we maken steeds gebruik van een erkende hersteldienst, voor zowel het onderzoeken van defecten als de herstelling zelf - zo kunnen we je steeds de beste service garanderen!

Je stuurt het defecte artikel op voor herstelling:
In de meeste gevallen zullen we je vragen om het te herstellen artikel op te sturen - in dat geval bezorgen wij jou een verzendlabel & hoef je het pakketje enkel nog aan te melden bij een postkantoor of postpunt. Verpak het artikel wel steeds goed in, zodat het geen verdere beschadiging kan oplopen tijdens verzending.

Je laat het defecte artikel aan huis herstellen:
Enkele artikelen zijn net niet zo handig om per post op te sturen – in dat geval  zorgen we ervoor dat een technicus of service-medewerker ter plaatse komt om het defect vast te stellen & op te lossen. 

Laat je jouw computer, smartphone of ander apparaat met persoonlijke gegevens herstellen?
In dat geval verzoeken we je om volgende stappen te volgen - zo ben jij geen waardevolle gegevens kwijt & verloopt je aanvraag een pak vlotter. 

  • Maak een back-up van de gegevens die je wilt behouden
  • Haal je SIM- & geheugenkaart uit je apparaat indien van toepassing
  • Verwijder je persoonlijke accounts & wachtwoorden door het artikel terug te resetten naar fabrieksinstellingen

Welke kosten komen er bij een herstelling kijken?
Valt het defect binnen garantie? Dan hoef je je geen zorgen te maken over herstel- of transportkosten. We zorgen ervoor dat jouw artikel het zo snel mogelijk weer helemaal op-en-top doet. Valt het te herstellen artikel niet meer te repareren, dan ontvang je een waardebon voor het aankoopbedrag of krijg je de mogelijkheid om een gelijkwaardig artikel uit te kiezen.

Valt het defect buiten de garantievoorwaarden of garantietermijn? Ook dan kan je nog steeds een herstelling aanvragen! Hou er dan wel rekening mee dat de herstelkosten in rekening worden gebracht, incl. €20,- administratie- & transportkosten.

Om onaangename verrassingen te vermijden, onderzoeken we eerst wat er precies scheelt met het defecte artikel. Vervolgens sturen we je een prijsopgave voor de herstelling zelf – hier kan je kiezen uit drie opties:

  • Je gaat akkoord: Wij gaan meteen aan de slag & herstellen het defecte artikel zo snel mogelijk
  • Je gaat niet akkoord & betaalt enkel de onderzoekskosten (€60,-), waarna je het artikel terug ontvangt
  • Je gaat niet akkoord & wenst het artikel niet meer terug. In dat geval vervallen alle kosten & laten we het artikel vernietigen

Hoe lang duurt een herstelling?
Dat kunnen we helaas niet altijd voorspellen – we mikken er op om de meeste herstellingen binnen de 2 tot 4 weken te verwerken (excl. heen- & terugzending), maar kunnen dit helaas niet altijd garanderen. Wat we wel kunnen beloven is dat we er alles aan zullen doen om jouw artikel zo snel mogelijk weer in tip-top werking tot bij jou te krijgen!

Wat is de status van mijn herstelling?
Wil je de status van jouw herstelling raadplegen? Dan kan je dit aanvragen via ons contactformulier.