Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Transportschade melden

Merk je schade op bij de levering van je product, gelieve dan de zending te weigeren.
Heb je deze toch aanvaard? Volg dan onderstaande stappen:

Meld je transportschade in 3 stappen!

1. Neem 3 verschillende foto's

- 1 foto van de verpakking op de plaats van de schade en/of deuk
- 1 foto van het transportlabel (niet de zendnota maar de sticker met uw adres die op de verpakking/doos hing)
- 1 foto van de schade

2. Schade melden

Wanneer er schade is, gelieve dit zeker binnen de 24 uur te melden via onderstaande knop.

Meld de schade

3. Oplossing

Aangezien elke transportschade anders is zoeken wij telkens de snelste oplossing voor jou. Je zal zo snel mogelijk op de hoogte gebracht worden.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."