Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Transportschade melden

We doen er natuurlijk altijd & alles aan om je pakketje veilig & wel tot bij jou te krijgen.
Soms loopt het helaas toch nog eens mis - in dat geval doen we er alles aan om dit voor jou op te lossen!

Merk je schade op bij de levering van je pakket, gelieve dan eerst en vooral de zending te weigeren.
Heb je deze toch aanvaard? Dan vragen we je dit te melden binnen de 24 uur na ontvangst.

1. Neem enkele duidelijke foto's van het beschadigde artikel.

We vragen je om een enkele foto's te nemen van het artikel & up te loaden via het contactformulier.
We weten dat dit natuurlijk een beetje tijd vergt, maar zo kunnen we meteen aan de slag om jou van een oplossing te voorzien.

Belangrijk is dat we minimum volgende foto's ontvangen alvorens je aanvraag op te kunnen starten:

  • Één of meerdere foto's van de verpakking, waar de schade duidelijk zichtbaar is.
  • Één of meerdere foto's van het beschadidgde toestel, waar de schade duidelijk zichtbaar is.
  • Een foto van het transportlabel, duidelijk & leesbaar. Dit is het etiket op de verzendverpakking.
    Deze sticker bevat onder andere jouw naam & adres alsook een barcode. 

2. Meld de schade via ons contactformulier.

Voor het melden van transportschade, kan je het beste gebruik maken van ons contactformulier.
Handig om bij te hand te hebben is je factuur of orderbevestiging, want daarin staat alle nodige informatie zoals je bestelreferentie. Ook kan je via dit formulier meteen de nodige foto's uploaden & geven we je de mogelijkheid om extra toelichting te geven.

Meld de schade

3. Wij zorgen voor de gepaste oplossing.

We behandelen elke melding van transportschade individueel, en zoeken steeds de snelste & meest gepaste oplossing voor jou. Zodra we je aanvraag hebben verwerkt, nemen we contact met je op. Heb je in tussentijd toch nog vragen? Dan kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst.

Niet tevreden met de afhandeling van je aanvraag? Dan kunt je deze steeds voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).