Cyber Monday! Geniet énkel vandaag nog van onze Black Friday kortingen op al je favoriete elektronica! Bekijk alle aanbiedingen Sluiten
Menu
Winkelmandje
Winkelmandje
  • Je winkelmandje is leeg.

Alles over bestellen & betalen

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is simpel: je kiest welke artikelen je wenst te bestellen & voegt ze toe aan je winkelmandje. In het winkelmandje doorloop je de verschillende stappen, zoals het invoeren van jebezorgadres & keuze van verzend-opties . Finaliseer jouw bestelling door een betaalmethode te kiezen & te betalen. Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wil je iets bestellen op onze webshop, dan kan je de bezorgtermijn steeds terugvinden op de artikelpagina zelf. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, doen we er dan ook alles aan om jouw pakketje tijdig bij jou te bezorgen. Alles over de bezorging van je pakketje, vind je hier.

Wat betekent 'Verkrijgbaar op bestelling'?
Soms is een artikel tijdelijk niet op voorraad - in dat geval bestellen we dit speciaal voor jou bij de leverancier of fabrikant. Hou er rekening mee dat de bezorging van zo’n artikel wat langer kan duren, daarom kunnen we je op voorhand ook nog geen bezorgtermijn meegeven.

Wat betekent 'Binnenkort opnieuw beschikbaar'?
In dit geval is het artikel tijdelijk uitverkocht, maar staat het wel al in bestelling bij de leverancier of fabrikant. Hou er rekening mee dat de bezorging van zo'n artikel wat langer kan duren, daarom kunnen we je op voorhand ook nog geen bezorgtermijn meegeven.

Kan ik online betalen?
Natuurlijk, indien je een bestelling plaatst kan je steeds veilig & snel betalen. Zo bieden we volgende online betaalmethoden aan:

  • Bancontact / Bancontact App (België)
  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard (Mastercard & VISA)
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Ecocheques (Sodexo & Monizze)

Kan ik in de winkel betalen?
Voor een aantal artikelen bieden de we mogelijkheid aan om deze op te halen & te betalen in onze showroom. In dat geval vragen we je wel om een voorschot te betalen. Hou er rekening mee dat de artikelen van jouw bestelling pas worden gereserveerd of besteld bij de fabrikant na ontvangst van dit voorschot.

Kan ik betalen met ecocheques?
Ja, zowel in onze winkels als online aanvaarden we ecocheques voor heel wat duurzame & energiezuinige artikelen! Je kan ze herkennen aan het groene ecolabel op de productpagina. Wat je allemaal kan betalen met ecocheques & welke types we aanvaarden, ontdek je op deze pagina.

Hou er rekening mee bij het annuleren van je bestelling of retourneren van artikelen die je betaald hebt met eco- of cadeaucheques, je een aankoopvoucher ter waarde van het aankoopbedrag in retour krijgt.

Kan ik betalen met consumptiecheques/coronapremie?
Ja, nog tot 31 december 2022 kan je in onze winkels terecht met jouw consumptiecheques/coronapremie van Edenred, Sodexo & Monizze!

Hou er rekening mee bij het annuleren van je bestelling of retourneren van artikelen die je betaald hebt met consumptiecheques/coronapremie, je een aankoopvoucher ter waarde van het aankoopbedrag in retour krijgt.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je het verkeerde artikel besteld of wil je iets aanpassen aan een van je lopende bestellingen? In dat geval kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.